De Kastanjeboom streeft naar een optimale relatie met haar klanten. Wederzijds vertrouwen is daarin essentieel. Daarom nemen wij uw rechten serieus en doen wij er alles aan kwaliteit, service en prijs voor u aantrekkelijk te maken. Voor u is het belangrijk dat u optimaal bent geïnformeerd en weet wat u van ons kunt verwachten. Wij raden u aan kennis te nemen van onderstaande voorwaarden voordat u een bestelling bij ons plaatst.
Deze algemene leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle leveringen door De Kastanjeboom.
Door te bestellen geeft u aan met deze voorwaarden akkoord te gaan.
Onze contactgegevens
U kunt contact met ons opnemen per e-mail via info@dekastanjeboom.nl,
WhatsApp of telefonisch 06-18170467 of tijdens onze openingstijden via 033-4564457.
Telefonisch zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 09.00 en 17.30 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Plaats uw bestelling via de webwinkel
Bij voorkeur bestellen voor zondag 16:00 uur. Wanneer u de gewenste producten in uw winkelmandje heeft geplaatst, kunt u een overzicht oproepen van de bestelde producten en zien wat het totaal bedrag is.
Daarna kunt u aanklikken voor welke betalingsmethode uw wilt kiezen. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld, completeert u de bestelling. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u van ons automatisch een bevestiging per e-mail.
Afhaalmoment
Uw bestelde producten kunt u op donderdag vanaf 11:00 t/m zaterdag 17:00 uur ophalen bij onze Landwinkel, hier zijn geen kosten aan verbonden.
Bezorgen:
Wij bezorgen uw boodschappen voor € 5,25 bij u thuis.
Wij bezorgen alleen in:
– De wijken: Nieuwland, Kattenbroek, Vathorst
– Hoogland
– Bunschoten – Spakenburg
Wilt u uw boodschappen op een bepaald tijdstip bezorgd hebben? Geef dit dan duidelijk aan in notities bij het afrekenen. Houd hierbij wel rekening met onze bezorgtijden.
Een of meerdere cadeaupakketten besteld? Neem contact met ons op voor eventueel een ander afhaalmoment of verzenden via onze pakkettendienst.
Niet te leveren product(en)
Mocht een bepaald product niet geleverd kunnen worden binnen het bezorg of afhaal moment, dan krijgt u zo spoedig mogelijk bericht hierover per e-mail.
U kunt dan alsnog besluiten of u de bestelling voor die producten wel of niet wilt laten doorgaan.
Onvolledige bestelling
U dient de bestelling bij aflevering direct te controleren. Indien het geleverde niet overeenkomt met het door u bestelde, dient u ons daarvan binnen 1 werkdag op de hoogte te stellen. Indien is aangetoond dat het geleverde niet met het door u bestelde overeenkomt, zullen wij tegen retournering daarvan, de bestelling vervangen door de door u bestelde artikelen.
Als u binnen 7 werkdagen, nadat uw bestelling bij u is bezorgd, bepaalde artikelen bij nader inzien toch niet wenst te hebben, kunt u deze aan ons retourneren. Dit geldt alleen voor non-food artikelen. Hiertoe kunt u ons in kennis stellen door middel van een bericht aan info@dekastanjeboom.nl. Wij zullen de betreffende artikelen terugnemen waarbij de verzendkosten van toezending en terugzending voor eigen rekening zijn. Persoonlijk terug brengen naar onze Landwinkel is natuurlijk ook mogelijk.
De Kastanjeboom is niet aansprakelijk voor schade welke door het gebruik van enig door De Kastanjeboom geleverd artikel geleden wordt, tenzij bewezen kan worden dat bedoelde schade aan opzet of grove nalatigheid van De Kastanjeboom te wijten is. Gevolgschade komt in geen geval voor vergoeding in aanmerking. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de afbeeldingen op de site.
Aanpassen van verkoopprijzen
De Kastanjeboom behoudt zich het recht voor om de verkoopprijzen aan te passen zonder berichtgeving vooraf. Voor eenmaal bestelde artikelen blijft altijd de prijs gelden op het moment van bestellen. De genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.
Verzendkosten
Bezorgen doormiddel van onze bezorgingsdienst: Laten we samen even overleggen. Eea hangt af van gewicht van uw bestelling
Op of aanmerkingen
Wij hopen uiteraard dat u geen klachten heeft over onze service of producten en doen ons best aan de hoogste kwaliteitseisen te voldoen.
Mocht u desondanks klachten of suggesties hebben, vertel het ons. Bent u tevreden, vertel het anderen!